dinsdag 1 november 2016

The triple backseat challenge...

The triple backseat challenge...

Ik ontmoette Natalie voor het eerst in de zomer van 2004. Ik zal nooit vergeten hoe ze daar in de grachtkant zat, op zoek naar een ticket om haar binnen te krijgen in het grote rockfestival. Zestien was ze toen, maar haar decolleté en ronduit schandalig knappe lijf deden me haar ouder inschatten dan ze was. Het was een leuk festival, maar buiten samen wat eten is er niet veel gebeurd. Ik had het toen ook veel te druk om me om haar verder te bekommeren eens ik haar binnen gesmokkeld had backstage, maar ze had een leuke tijd...
Ondertussen zijn we dik 10 jaar verder maar we waren steeds contact blijven houden, zij het dan zeer platonisch via facebook. Diep vanbinnen wist ik echter dat ze een donker verborgen nymfomaan karaktertrekje had, dus de Thewa uitdaging van de maand November was een excuus om dit boven te halen. Nu verhalen schrijven is een ding, uitdagingen in daden vertolken een ander. Om het geheel kracht bij te zetten had ik dus voor mezelf (en haar) het gegeven omgedoopt tot een drievoudige uitdaging: op één dag driemaal sex hebben op drie verschillende achterbanken, met name een auto, een bioscoop en een kerk.
Natalie was enigszins verrast toen ik haar hierover een bericht stuurde via Messenger, maar tegelijk ook uitgedaagd om hieraan mee te doen, dus we spraken die zaterdagmiddag af dat ik haar thuis zou oppikken. De sfeer was al meteen gezet toen ik haar in de deuropening zag verschijnen met een eenvoudig maar zeer stijlvol jersey jurkje en sandalen. Haar tepels van haar nog steeds bewonderenswaardige borsten tekenden zich duidelijk af in de stof dus het was meteen klaar als een klontje dat ze er niets onder droeg. Ze stapte met haar breedste smile naast me in de wagen en vroeg wat onze eerste bestemming was. Nu omdat achterbank sex op een verlaten parking even spannend is als bij de oma op bezoek gaan had ik besloten er een extra dimensie aan te geven. Na een kwartiertje autosnelweg richting Antwerpen parkeerde ik de wagen aan het einde van een parkeerstrook op de terreinen van de Makro (een mega supermarkt nvdr), dus aan de ene kant van de auto de andere rij geparkeerde wagens, aan de andere kant de vangrails, die ons scheidde van de toegangsweg met ernaast een bosje. Ik opende de achterschuifdeur van de Opel Combo en gebood Natalie om op haar knietjes plaats te nemen met haar kont gelijk met de deuropening. Ze wist meteen wat ik van plan was... Zelf had ik me ook terdege voorbereid en geen ondergoed aangedaan, dus terwijl ik met mijn rechterhand onder haar kleedje ging om meteen te voelen hoe vochtig ze al was maakte ik met mijn linkerhand mijn rits open, waar mijn niet meer zo kleine vriend klaar was voor wat actie. Terwijl ik moeiteloos in haar gleed keek ik over het dak van de auto heen naar wat er zich afspeelde op de parking. Enkele auto's verder was een dame van middelbare leeftijd haar koffer aan het vullen en de rij ernaast liep een gezin naar hun wagen toe.
Niemand had ook maar oog voor de licht grijzende man die naast zijn wagen stond rond te kijken, terwijl hij geleidelijk het tempo van zijn stoten opvoerde. Natalie's genotsgrotje had zich ondertussen geheel geopend en hij voelde hoe hij nu ineens tot diep in haar baarmoeder doorstootte, terwijl ze kreunde van genot. Lang kon hij dit niet volhouden, want het was al enkele dagen geleden en er zat een grote lading klaar. Ze voelde hoe de ontlading zich diep in haar verspreidde en ze sloeg een kreetje als bevestiging van zijn orgasme...
Zo snel als ze opgesteld waren, des te sneller waren ze terug vertrokken, deze keer via de ring naar de Kinepolis bioscoop in het noordelijk deel van de stad. Snel tickets gekocht voor de nieuwste film van Eric Van Looy en dan de zaal binnen, recht naar de laatste rij, waar nog maar een ander stel zat.
Na een half uur begon de film te vervelen en voelde ik hoe ze plots aan mijn rits zat, en luttele seconden later voelde ik haar warme lippen mijn genotsknuppeltje omsluiten. Ze nam haar tijd om hem helemaal klaar te maken, en bracht me meermaals tot op de rand van extase om dan meteen hard te nijpen en het ding geheel te resetten. Wat een klassewijf! Had ik dat 12 jaar geleden maar geweten dan had ik me meer om haar bekommerd... Na enkele van deze martelingen doorstaan te hebben besloot ze om in plaats van te knijpen zich gewoon in een beweging bovenop me te zetten. De zaal was relatief donker maar het koppel op dezelfde rij had duidelijk door waarmee we bezig waren, en had meer aandacht voor ons dan voor de film. Natalie verstond als geen ander de kunst om het uiterste topje van mijn knuppel te berijden, om dan heel af en toe even zich diep op me te laten zakken. De derde keer dat ze dit deed kwam ik opnieuw klaar, gelukkig met een kleine lading zodat er niet teveel op de verkeerde plekken terecht kwam en we toonbaar bleven... Een blik opzij bevestigde wat ik ervoor al vreesde, het andere koppel was ook aan het vrijen geslagen... Het kan aanstekelijk werken...
Twee Blonde Leffes en twee pitta schotels later waren we dan terug op weg naar haar thuisbasis, met nog een tussenstop op de planning. In Wiekevorst is er een bedevaartsoord met de naam Klein Scherpenheuvel, met in dit permanent toegankelijk park een deels overdekte kapel. Dit ging de slotscène vormen van onze geile drievuldigheid. Het was ondertussen al na middernacht en we hadden niet echt nog veel te vrezen van pottenkijkers. Natalie ging uitdagend schrijlings op de laatste bank van het kapelletje zitten en trok met een zwoele blik het jersey jurkje traag over haar hoofd, om het vervolgens op de bank ernaast te gooien. Tergend langzaam legde ze zich achterover op de stenen bank en spreidde haar benen. “pak me dan, als je kan”, teasde ze me nog op de koop toe. Ik kon dit niet aanzien, ritste mijn broek los en kroop bovenop haar, om haar hard en hevig te nemen, rechtop zittende en me vasthoudende aan haar volle natuurlijke borsten. Ze trachtte zelf haar kreten te smoren omdat geroep zelfs op dit uur de buren zou wekken. Het moet een onwaarschijnlijk geil zicht geweest zijn, onze bijna naakte lijven druk aan het copuleren op de achterbank van een kapel van een bedevaartsoord in het vale licht van de nabije straatverlichting. Net voordat ik voelde dat ik voor de derde keer die avond zou klaarkomen trok ik met terug uit haar en spoot mijn laatste lading geil over haar prachtige borsten waarvan de tepels rechtop stonden, deels van de kou, deels van het genot. “Mission accomplished” schreeuwde ik, nu alleen nog kwestie van het gebeurde neer te pennen...

A. Aaronia

Thewa Uitdaging November 2016 

Thewa

3 opmerkingen:

  1. Wat een artistieke invulling van de Thewa opdracht. Drie achterbanken maar liefst en nog verschillende ook. Doorspekt met een Belgische 'tongval' ook nog eens. Helemaal goed en erotisch is het zeker.
    Blijf gerust meer verhalen insturen zou ik zeggen, Alejandro.

    Groeten,
    Lex.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Thislexy al zei: erg creatief om drie achterbanken te gebruiken.
    Ik werd even afgeleid door de middenstuk waar je van eerste persoon naar derde persoon overging, en toen weer terug naar eerste persoon, maar het deed niet afbreuk aan een sexy verhaal!

    Ik lees graag meer van je verhalen :)

    Antoinette

    PS: Ik zag dat je ook in het Engels schrijft. Er bestaan ook Engelse memes waar jij je verhalen kunt linken, als je dat zou willen :)

    PS2: De Thewa button wordt niet goed weergegeven op je pagina... zou je dat even willen herstellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks, sorry voor schoonheidsfoutjes, is heel snel geschreven in een halfuurtje op een verloren moment, zoals meestal bij mij. Die Button, ik zou niet weten hoe ik in blogger die html deftig kan weergeven, tips welkom, is gewoon een copy/paste van jullie website...

    BeantwoordenVerwijderen